Thursday, December 23, 2010

Result oh Result

Result oh Result
23/12/2010 adalah hari yang amat mendebarkan jantung calom PMR 2010
Kenape ?sebab tarikh itu ialah hari keluar nya result pmr dorang.
Pagi toe awal jugak aku bangun dari yang biasa. HAHA.
Matahari terkejut melihat aku pagi itu sebab kebiasaan nya aku akan bangun time dia tengah tidur.
Pegi ke sekolah bersama sahabat sejati, iyman dan zyera dengan penuh bersemangat.
Jejak sahaja kaki di muke pintu sekolah.. wahh ramai nyer pelajar haha…
(tak kan ramai kambing pulakk kan ?)
Aku tak sure pukul bape aku amek result.
Tapi yang penting orang first yang memekak dan terpekik kat scolah toe budak kelas A.
Hahaha. Sebab? Dorang dapat straight A. tak semua lahh. tapi, aku nak ucapkan TAHNIAH!
Aku kaki menyebuk, lalu menjenguk dorang dan bersalaman. HAHA ..
Iman, ialah orang pertama yang amek result dikalangan member2 aku.
Haha. Wahh . 1A, tahniah kawan …
Then fatin … wow! 3A …. Tahniah tahniah …
Asfaryna .. wow! 3A jugak.. eh eh meniru yea haha
Fazira…. Waaahhhh. 5A congratss <3
Tyma wahh 1A ..
Aku ? hahah takde A . stupid betol .eh eh tak baek. Ahahhah

Lepas amek result kami pon keluar.
Dan fazira the winner haha belanje makan cendol .
Nyumm nyumm . actly, aku tak boleh makan bende alah toe.
Disebabkan penyakit batuk aku nie .. ohokk ohokk .
Haha.tapi ape aku kesa ..
Telan jew larr ..

Kepada kengkawan aku yang Berjaya . TAHNIAH !
Kesian aku takdapat nak masuk kelllas sains disebabkan sains aku C .
Haha. Nak tukar tak result gn aku? Hahah
Ingat, belom habis lagi perjuangan korang. Byk lagi yang perlu dihadapi lepas nie. And korang uwn dah ade life sendiri. So, pesanan dari datin rorrex kecik binti domo kun jaga diri elok elok 

No comments: