Monday, October 11, 2010

PENILAIAN MENENGAH RENDAH

05.10.2010-11.10.2010

tarikh nie adalah tarikh yang dinanti-nanti kn setelah sekian lame aku menunggu . HAHA
damn ! asal ar awal sangat exam nie . benci aku .
sebelum exam dua hari (sabtu/ahad) berturut2 buat note agame .
membace dan membace .
bosan doe.
tapi aku nie budak baik .
dengar cakap orang tetua tetua . HAHA
'' biar susah sekarang'' jgn ''susah time exam''
hm . malam toe busy send msg SORRY kat kengkawan .
habes credit aku .
padahal aku nie takde ar jahat mane euu menyampah !
tapi adat lahh . nak raye mintak maaf .
nak mati mintak maaf . nak exam pon mintak maaf .
haha..
bukan toe jew msg ramalan pon ade . dasyatt . HAHA

first day masuk dewan ..

wahh . takut . kecut .
secare tibe tibe jadi pengecut .
today paper bahasa melayu dgn agama islam.
bersedia atau tidakk ......
boloss saje haha..
em. eh apasal pengawas yg jage scolah aku nie kerrek smacam ..
mcm **** jew muke dorang toe .
dah lah sexy smcm .
muke tak LAWA nak pakai mcm toe .
laen ar kalu muke mcm FERRA stage toe .
perfect gurl . aku suke kn dia .
em. dah lah pengawas toe mcm tak SEMPAT nak mandi kot .
baju tak gosok .
perhh selekeh lahh .
eh sehina hina scolah kami ,
kemas lahh jugak cecikgu nyerr and memuridnye ..
ee . nak jew aku sebut cikgu scolah mane ..
dah lah org cakap TERIMA KASIH setiap kali bg paper .
diam . buat muke mcm kambing .
wahh menyampah doe ....
nak jew aku shoot muke dorang...
eh dah tak reti senyum er ?
senyum toe kan sedekahh ??
yes aku taw korang pengawas yg menjage pmr
heh takkn nak belagakk dahh ..
ee

second day masuk dewan.

wahh. ari nie paper bahasa inggeris gn geografi lahh ..
ee. taksuke nyer aku dgn kedua dua paper nie .
bagai kucing bencikan anjing HAHA ..
em. aku nampak dak laki dewan atas , kiri dan kanan
sibuk kluar awal .
perhh aku tak siap lg essei nie dorang dah bla ..
pandai gyle dorang .....
aku tengok ooi, djoy dan kaum kerabat nyerr suke suki jew turun tangga ..
macam ape .. hahaha
soalan boleh tahan susahh ....
time BI pon .. em weh zyera aku simpan rahsia kau time paper BI haha!!


third day masuk dewan

eahh . ari nie paper sains dgn sejarah ..
tidakk ! aku benci kau sejarah ..
sebab aku dah penat tengok kau . kau mmg membosankan ..
takboleh ker kau heppy kn aku setahun sekali ....
hurr .. time sains senang lahh jugak tapi byk aku dah lupe .
aku bkn tak bace . dah bace byk kali tapi pelupee ..
HAHA...
time sejarah mengantuk gyle ..
aku sempat jawab sampai dua puluh soalan jew .
then aku tydo kejap taktahan doe ..
lagi setengah jam nak habis sambung balik ..
erh ntah mcm hape ntah result nanti kn kn..?

last day


yeahh ari nie last exam ..
syokk nyerr ...
today paper math (iloveyou MATH) dgn KHB - PK .
em.. math senang+susah .....
alahh org mcm aku nie mmg ckp susah sbb PEMALAS .
haah.. wahh confius rr jawab locus .. blurr otak aku ..
hm . jawab khb gyler susahh .. alah korang amek cous senang boleh ar .
kami pedagangan tahhu !! mcm biasa ar kalu paper petang .
susah .. ape lagi tydoo ..
HAHA .....wah taksabar nak tunggu pukul 4.00 p.m
saat yg dinanti nantikn ...
yeahh ! MERDEKA !! MERDEKA !!

No comments: